21 Kasım 2012 Çarşamba

PRATİK LAVAŞ BÖREĞİ


MERHABALAR..
Nasılsınız..ben ..eh işte..İşler çok yoğun ve maalesef bloğa hiç vakit ayıramıyorum.bi girip kaçmakla yetiniyorum.
Daha önce yapmış olduğum ve lazım olur diyede fotolarını çektiğim (iyki yapmışım hani)çok kolay bir börek tarifi verip kaçıcam…
PRATİK LAVAŞ BÖREĞİ

MALZEMELER

Bir paket lavaş (ben Bim’den alıyorum ),300 gr.kıyma,bir büyük soğan,2 adet domates,1çay k.pul biber,1 çay kaşığı karabiber ve yeterince tuz.

YAPILIŞI

Kıymayı kavuruyoruz,küp küp doğranmış sağanları ekliyoruz ve soğanlar pembeleşince domatesleri ve ardından baharatları ekliyoruz.
 
12 adetten oluşuyor ama ben 8 adetten yaptım
 
 
tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra bir miktar su ile pişiriyoruz.
 
 
her kata hazırladığımız harçtan ekleyip katlarımızı oluşturuyoruz.
 
 
en üst katı kapak olarak kullanıyoruz.yufkada olduğu gibi kat aralarına süt ve benzeri bir malzeme sürmeye gerek yok .200 derecede ısıtılmış fırında 15dk.üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.
 
 
ve işte böreğimiz hazır..
afiyetle..
ve
sevgiyle...

 

 

7 yorum:

  1. ooooo çok güzel görünüyor...
    lavaştan börek hiç denemedim :(((
    ama denemek istiyorum...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Nefis görünüyor. Olsada yesek..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çooook Güzel Gözüküyor :)
    Ellerine Sağlık En Kısa Zamanda Bende Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok pratik gerçekten ellerine sağlık..Tadını merak ettim deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
  5. Hem kolay hem de çok şık :)
    Denemem lazım

    YanıtlaSil
  6. canım bayılırım lavaşlı tariflere :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...