22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ümraniye Kumaşçılar Çarşısı

merhabalar dostlar;keyifler iyidir inşallah..ben ve miray çok şükür çok iyiyiz:)miray şu günlerde konuşmayı iyice çözdü ee 2 yaşımıza son 2 ay :)büyüyoruz artık inanın bende onunla daha çok büyüyor daha çok öğreniyorum..aslında bugünki konum bu değil ama işte kızımsız olmuyor ondan bahsetmek onu anlatmak herşeye onu dahil etmek bana çok büyük keyif veriyor..bekarken arkadaş çevremiz hep bekardır yeni evliyken yeni evlilerle takılmaktan keyif alırız, çocuk oluncada hemen saf değiştirip çocuklu arkadaşlar ediniriz :)yani genelde böyle olur..benimde şuanki arkadaş çevrem çocuklu-çalışan bayanlar:)ofisteki arkadaşım esma'nın tam 3 çocuğu var rekor şuanda kendilerinde:)diğer arkadaşlarım benim gibi henüz yolun başındalar..çıkacak olan yasalara göre sırayla 2 ve 3 çocuk planları yapıyoruz:)bu arada kamuda çalışıyorum..
ben ve bu çok çok fedaker çocuklu ve çalışan arkadaşlarım uzun süredir ümraniye kumaşçılar çarşısına gitme planları yapıyorduk..plan diyorum çünki iş çıkışı gidileceği için nasıl olur, çocuklar bizi bekler,zaten onlarla fazla vakit geçiremiyoruz biz nasıl anneyiz böyle ..gibi düşüncelerle boğuşma planları yani:(----sonra içimizden biri off yaa biz hiç birlikte çocuksuz biryerlere gidemicekmiyiz?dediii ve (haklı)dedik..
vizon ve fuşya..aslında burda pembe gibi duruyor ama değil..fuşya etek vizon gömlek olucak inşallah..
çok ucuza kumaşlar olduğu gibi çok çok pahalılarıda var..ipekler,şifonlar,krep kumaşlar hepsi birbirinden güzel ah bir dikiş bilsem:)face'den tesettür modacılarını takip edenler bilir birçoğu ümraniye kumaşçılar çarşısından top top sipariş veriyorlar hatta bazı kumaşçılar artık nerdeyse sadece onlara sattıklarını söylüyorlar..işte durum böyle..hala gitmeyenler varsa gidip görmeye değer...

12 yorum:

  1. off kumas cennetı benım kv super dıkıs dıkıyor gorse top top alır cıkardı heralde

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzeller, ne çok çeşit var.. yakın olsa giderdim. Teşekkür ederim canım paylaşımın için. :)

    YanıtlaSil
  3. ÜZÜLME BENDE BLOG TAKİBİ VE DİKİŞ VS. İŞLERİ SIKI TAKİP EDENLERDENİM LAKİN NE DİKMEYİ BİLİYORUM NEDE BLOG NASIL AÇILIR NASIL YAPILIR BİLGİM VAR OLSUN BEN SİZİN YAZDIKLARINIZI OKUYUP MUTLU OLANLARDANIM VE KUMAŞLARI ALIP ALIP GELEN DİKMEYEN BİRİYİM BELKİ ÖGRENİRİM BİRGÜN TABİ ÖEL SEKTÖRDE ZOR:((( RENKLER MUHTEŞEM SABIRSIZLIKLA MODELLERİ MERAK EDİYORUM:))

    YanıtlaSil
  4. gidesim geldii bir sürü kumaşlaarr :) ah bende bir dikiş bilsem neler döktüreceğim de :)

    YanıtlaSil
  5. ikisi de tam benlik ve bence iyi düşünmüşsün renk uyumu harika görünüyor.. aynı şey bende de var bi kaç gün çocuksuz dertsiz bi tatil yapsam evimde diyorum ama 2 saat sonra özlemeye başlıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kesin biliyorsunuzdur ama keske vaktiniz olsada cuma pazarına girebilseniz Ümraniye'den çok çok uygun harika kumaşlar var:)

    YanıtlaSil
  7. Eminönü'ndeki Bursa kumaş pazarından farklı mı fiyatlar?

    Hayır ben de dikiş dikmeyi bilmiyorum ama kumaşları almayı seviyorum:)) Bilene de diktiriyorum:))

    YanıtlaSil
  8. Buraya otobusle nasil gidiliyor acaba?

    YanıtlaSil
  9. Buraya otobusle nasil gidiliyor acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...