10 Şubat 2014 Pazartesi

Mineral Makyaj Ürünleri


Physicians Formula

Merhaba arkadaşlar;

Ocak ayında başlattığım çekilişim bitti ve kazanan sosyo peri blog yazı oldu.hediyem kendisine ulaşmış ve sağolsun bloğundada güzel bir yazı ile hediyemi paylaşmış.sosyoperilinki tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bugünki konum ise mineral makyaj ürünleri..nedir ne değildir biraz araştırdım ve kendi cilt tipime uygun olan markayı buldum. Physicians Formula.. Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum ve inanılmaz memnun kaldım.cilt tipimden ve bu konudaki hassasiyetimden daha önceki yazılarımda bahsetmiştim.bugünki gündemim ise tamamen makyaj ve makyaja bakış açım!öncelikle bahsettiğim makyaj kesinlikle boya küpüne çevrilmiş bir yüz değil!güzel olmak adına yapılan makyaj hatalarıve düşülen durum beni her zaman şaşırtmıştır..kısacası soft bir görünüm her daim favorim olmuştur.ben rimel göz kalemi ve ruju asla bir arada kullanmam mesela..hepsini ayrı ayrı tek başına seviyorum. Far desen asla!dediklerimin başında gelir!bir dönem pudra çok kullandım,özellikle 20’li yaşlarımda.şimdi ise uzun zamandır vazgeçemediğim sürmeden dışarı çıkamadığım KAPATICI larım var maalesef..maalesef diyorum çünki her sürdüğümde 40’lı yaşlarımda göz çevremin ne hale geleceğini düşünmek beni çok üzüyor.bunun tesellisini ise Physicians Formula mineral makyaj ürünlerinde bulmuş gibiyim..

Tam adı physicians formula concealer twins green light diye geçiyor
 


Aslında bu ürünün açıklamasında sivilceler,kızarıklıklar ve yara izlerini kapatır yazıyor.ben göz çevremdeki mor ve çökük görüntüden dolayı bu ürünü tercih ettim. Ve inanılmaz etkili,beyaz ve ben buradayım diye bağırmıyor doğal ve aydınlık bir görüntü veriyor.
Physicians Formula
1937′de ünlü alerjenist Dr.Frank Crandall tarafından kurulan kozmetik markası Physicians Formula, hassas ve alerjik ciltlere yönelik geliştirdiği ürünlerle bilinmektedir. Güzelliğin sağlıkla buluştuğu mineral makyaj malzemeleri sunan Physicians Formula, dermatologlar,göz doktorları, estetisyenler ve ayrıca ABD Cilt Kanser Kurumu tarafından önerilmektedir. Physicians Formula bakım ve makyaj ürünleri kozmetikte en çok bilinen ve cildi tahriş eden 132 zararlı kimyasal, parfüm ve paraben içermemektedir.
 

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk hediye çekilişime beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanın mineral toz pudrasını kullanıyorum gayet memnunum doğal hafif :)
    bunuda merak ettim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...